Producenci artykułów z wielu branż stosują różne formy dystrybucji swoich towarów. Oprócz salonów firmowych i dostaw do innych sklepów, wystawiają również swój asortyment do sprzedaży na giełdach i bazarach. Wykorzystują w tym celu namioty handlowe. 

Czym są namioty handlowe

Konstrukcje te utworzone są z metalowego stelaża, na którym rozciągnięta jest plandeka odporna na różnego rodzaju warunki atmosferyczne. Ściany osłonięte są spadzistym zadaszeniem. Podczas sprzedaży, frontowa ściana może być rozsunięta na boki lub podniesiona. W ten sposób powstaje stoisko, gdzie można umieścić towar na regałach lub stołach. Namioty handlowe Wrocław  wykorzystuje do organizowania handlu poza siecią stacjonarnych placówek. Łatwość i szybkość montażu pozwala na zaaranżowanie sprzedaży w zależności od potrzeb, w różnych punktach miasta.

Walory praktyczne

Namioty handlowe ceni się za ich jakość i użyteczność. Są skonstruowane z dobrego gatunku tworzyw – stalowych elementów i solidnych impregnowanych tkanin albo tworzyw sztucznych. Konstrukcja jest stabilna, wytrzymała na silne podmuchy wiatru i opady atmosferyczne. Całość jest łatwa do zainstalowania w dowolnym miejscu. Ze względu na stosunkowo niewielki ciężar, nie ma problemów z transportem.

Namioty handlowe dla celów promocji i reklamy

Namioty handlowe Wrocław, Kraków, Warszawa czy Gdańsk znają od dawna. Widuje się je na targowiskach, placach i ulicach często odwiedzanych przez turystów. Sprzedaje się w nich pamiątki, rękodzieło, obrazy, rzeźby i unikatowe starocie. To znakomita promocja miast o bogatej historii, jak również dawnej i współczesnej twórczości polskich artystów. Producenci markowego sprzętu, modnej odzieży, galanterii skórzanej, czy zabawek, wystawiają niektóre swoje towary na okazjonalnych kiermaszach. Zapoznanie się z prezentowanym asortymentem zachęca klientów do odwiedzin  również w sklepach z pełną ofertą.